Mongoliet


Har ar hotellet jag bor i inte sa lyxigt men det funkar.

har ar dom dom ska isoleras och plastas inn sa dom kommer i morgon eftermiddag... Gissa om mongolerna och kineserna blev glada nar jag talade om for dom att vi nu maste jobba 16 timmar om dagen for att hinna med montaget .
till saken hor att dom har haft roren i 10 dgr innan jag kom ...
Vadret ar kanon om man gillar att schteeeka tror jag att det heter
i gar var vi pa fotmassage vid ett stalle som kallas carwash dar lag det c:a 25 st mongoler och blev tattade pa bankar
 utan andra mongoler som gned dom rena med svampar precis som pa en bioltvatt
dom gor sa en ggr i veckan . kanske ar det darfor som dom har en viss arom



Kommentarer
Postat av: Maysan

Hej Lasse. bra att du sätter lite fart på kineserna dom brukar ju vara så slöa. Hare bra Pöss & Kräm

2009-07-04 @ 13:00:15
URL: http://maysan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0