Pengarna är här

Nu har jag växlat våra egyptiska pund, det gick ju ganska bra...



Kommer in på Forex där jag förra veckan fick beställa min valuta
(trodde de hade sånt hemma nu när det är högsäsong för egyptenresor)

Intelligent konversation mellan oss ( NOT )

Ex - i vilket namn har du bestallt?
Jag - Nordensol
Ex - det finns ingen beställning i det namnet. Kan det stå på något annat?
Jag - vet inte
Ex - har du något förnamn?
Jag - Ja, Merja

Nu hittar hon min beställning

Jag - kan jag växla in 1000 kr till?
Ex - Nej du måste beställa, det är så många som åker till egypten nu.
Jag - jag vet, därför trodde jag att ni hade extra mycket valuta hemma.
Ex - nej på eftermiddagarna är den ofta slut.

HAR MAN TAGIT HEM FÖR LITE DÅ KANSKE  ?????

Men det finns andra ställen att växla pengar på, EXCHANGE på Vasagatan
Där fick vi växla resten, TACK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0