Magnus Uggla Revy - China Teatern



jag har fått en ny idol............



Eftersom vi skulle till Stockholm på inköpsmöte passade vi på att även göra något roligt i "storstan".
Vi bokade biljetter till magnus Uggla Revy på China teatern.

FY FAAAAAAAN vad bra det var.

Vi är ju lite mer naturmänniskor än nöjesmänniskor i storstan,
det kanske gör det extra roligt när man väl gör sånt

och min nya idol är inte Uggla, för han är min gamla idol
utan Per Andersson, en av komikerna i revyn var så himla bra, jag skrattade så tårarna rann.
Jossan undrade vad jag hade för fel.

Första akten var revy - sketcher, revy sång, humor, uggla skämt mm



med sej på scen hade han Sarah Dawn Finer,



komikerna Annika Andersson , Per Andersson, dans tjejer



och "världens vigaste kvinna"






Akt 2 var en "musikal" eller snarare kavalkad i humoristisk form  av Ugglas hits











IQ ....





APPLÅD; APPLÅD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


JA,   och mötet gick bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0