MORGONFISKE

Det började egentligen igår då jag blev fundersam över när bilen skulle besiktas. Gick ut på nätet och såg att den hade körförbud  from 1 maj .ajajaj. Fick en tid redan i morse 7.10. Lasse gjorde likadant och hans bil hade också körförbud from 1 maj.hahaha. han fick tid 7.50. Båtkärran hade körförbud from 1 april men den får vänta nån dag på besiktning eftersom lyserna behöver fixas.
BÅDA BILARNA FICK GODKÄNT: SKÖNT!!!!!
Efter besiktningen (jag var ju uppe lite tidigare än vanligt) åkte jag till Svartån för att fiska regnbåge någon timme innan jobbet. Tyvärr fick jag ingen men jag fick min livs minsta gädda och en fin mört.
Lycket fiske?????     nja , men gäddan var ju söt iallafall. Synd att jag inte hade en hink med mej, då hade den fått följa med till fiskeboden.
DET VAR EN RIKTIGT MYSIG MORGON

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0