10:E PLATS

Årets Trex-tävling blev en regnig historia, det regnade precis hela dagen, perfekt gäddväder. Som tur var hade de flesta flytoveraller som värmer trots att man är dyngsur.
Det var 95 st deltagande. Vi kom på 10:e plats och det var tredje gången i rad vi är med i topp-10.
Pga min tennisarmbåge fick jag jerka med fel hand (man måste ge de andra lite handikapp) eller var det jag som var handikappad?? Totalt fick vi ca 15 gäddor under dagen och den största fick Jonny, den var prick 100 cm.
Vi gratulerar bästa Västeråsarna för dagen Christer Olsson och Göran Hjelm som kom 7:a med en gädda på 103 cm. Vinnaren totalt var "Team Draggen" som fick en gädda på 112 cm.

Tack och hej, gäddpastej!

Kommentarer
Postat av: crillman

4:a om jag får be !!! =0)

2009-11-17 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0