Lite sena bilder från Gotland

Lite snabbt kom Jossan och jag på att vi skulle ta en liten semester på Gotland. Vi bokade färjan och vi fick bo hos Inger och Håkan på södra Gotland.

Vi kom fram mitt i natten och kröp in och la oss i husvagnen som var iordningbäddad åt oss
På torsdagen var det strålande väder och vi tog en tripp till Raukarna och Hoburgsgubben.




Efter det åkte vi till stranden för ett svalkande dopp och lite tvätt. ( De har ingen dusch vid stugan)



På eftermiddagen var det familjegolf i lag och det var första gången som både Jossan och jag spelade golf.





Jossans lag vann och mitt kom 2:a.

På kvällen åt vi Tacos tillsammans i Ladan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0