Tidsomställning

Det blev lite strul med tiden imorse. Trött som bara den igår damp jag i säng vid 10 tiden igår , satte mobilen på ringning kl 8. När den ringer går jag upp, ser att Thobbe ligger kvar i sängen (försovning till praktiken) startar en tvättmaskin, tänker väcka Thobbe när jag får en konstig känsla.
"Är det inte lite mörkt ute för att klockan ska vara 8 ?"
Kollar köksklockan och den är 2 mitt i natten.
Ojdå jag har inte ställt om klockan på mobilen sen jag kom hem.
Tur att jag inte hann väcka Thobbe, ursäkta grannar för att jag tvättar mitt i natten.
Låg klarvaken en timme och lyssnade på Lasses snusningar innan jag kunde somna om.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Älskar dig

2010-02-26 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0